fredag 1 november 2013

Maybe you should learn to love her, like you wanna be loved.

Heij. Har inte skrivit på ett tag. Skulle igår men det blev inte av.
Men guud va oktober har gått fort. Har egentligen inte gjort något speciellt. Har ändast jobbat och varit med kompisar då jag hunnit. Och största delen av veckosluten är jag med C.

Men nu har jag gott om tid att skriva. Nämligen sitter i bussen på väg till Ekenäs.
Har alder varit där så jag vet inte heller när jag skall stiga av. Så önska mig lycka till.
Jag är helt sjukt excited. Har en kännsla av att dethär ska bli ett riktit lyckat veckoslut.
Ida så går de nog bara ut på att komma fram till Ekenäs.
Imoron så skall vi på kvällen till Santa Fé och då ska ja träffa C:s kompisar osv. Det kommer väl att vara riktit trevligt.

Resten av bussresan kommer väl att gå ut på musik, böcker, telefon (tumblr) och äta pilttin och banan.
Så hoppas ni har ett trävlit veckoslut :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar