tisdag 24 december 2013

And I'm just gonna keep on waiting underneath the mistletoe.

Jag vill önska er läsare en riktig mysig jul!
Själv har jag haft det riktit mysit hemma med familjen, så att C var på hastig besök, med en liten julklapp o så han fick lite julkaffe. Har sett några filmer med familjen, ätit god julmat och badat bastu.
Så de ha varit ganska lugnt och skönt, här under kan ni se lite vad jag fått till julklapp.
Och med samma vill jag tacka alla för julklapparna (:

 1. the Game of Thrones böckerna som jag var själv och köpa så att föräldrana betalade efteråt.     2. Kiroileva Siili års kalender av mamma och pappa.     3.  Blev bjuden på bio av Mandi, fick några bio biljetter av släktingar och ett presentkort till H&M av föräldrana.


1. En själv virkad skål av min lillasyster.     2. Stickade yllesockor och vantar.     3. En mysig mössa och perfect shampoo och hårbalsam för mitt hår.


Sötaste och mysigaste tofflorna av Bella. 


Och sist men inte minst, julklappen jag fik av C. Här är rägler av min julklapp jag fick. Fick lov att visa såhär mycket. Skulle kunna förklara iden men den är svår att förklara kort o vettit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar