tisdag 25 februari 2014

They say that the world was built for two, only worth living if somebody is loving you.






Dagens mående            Helt bra, neutral. Lite saknande.

Dagens klädsel              Gråa dr. denim, basic skjorta från H&M, kavaij och converse.

Dagens planer               Har inga planer för dagen, skall vara på arbet ända till halv 5, o säkert se på nån film
                                                     eller serier när jag kommer hem om jag inte kommer på nå bättre ti göra.

Dagens fundering         Vad skall jag äta till lunch ida? säkert söka nå från picnic..?


Dagens längtan             Längtar efter sälskap, just nu gör jag nästan vad som hellst för att träffa nån idag o inte behöva vara 
                                                      ensam, e på socialt humör och saknar mina vänner.

Dagens tisdning/bok     Will Grayson, Will Grayson av John Green och David Levithan, har inte läst den idag, men den finns i 
                                                     min väska.


Dagens citat                   "Jag skriver för att veta vad jag  tänker" (okänt ursprung)

Dagens låt                      Lana Del Rey- Video Games


(glöm inte gå och fråga på frågestunden, tänkte svara på frågorna i slute av veckan!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar