fredag 21 mars 2014

Tries to act nonchalant, afraid they'll see that she's lost her direction.


Är inte direkt en person som brukar stressa. Brukar ta de lungt, ta min tid o sen göra i sista minuten de ja ska ha gjort. Men nu har jag stressat redan en längre tid, skulle tippa på ett par veckor.
För jag har förhandsuppgifter som jag måste få lagat färdit till nästa veckas fredag. Måste skicka mina förhansuppgifter så att dom e framme senast 1.4.

Fick äntligen igår igen lite insspiratin till uppgiften och har fått den delen gjord. Och än en gång så sitter jag och funderar vad annat man skulle kunna tillsätta in i bilden så att de skulle bli lite mer bättre. Och så fattas ju textdelen också. Men har kommit redan långt och tror att jag kommer att hinna få saker gjort i tid, de får vi iaf hoppas på.

Väntar bara att de ska gå 8 dagar, för då e den stressen över och då kan man ta de lugnare igen en stund.  Fast de kommer inte vara länge tills man börjar stressa över slutarbetet för skolan me dedlines och allt. Men har nu planerat en del i förväg så kanske de int blir lika illa.

2 kommentarer:

  1. HAHA har skrivi ida ett typ likadant inlägg :D men uuuushhhh va jaaaa streeessar nuuuu :( din e jätte fin btw :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha :D tack. Och de komer np gå bra fö oss båda :)

      Radera