lördag 11 februari 2012

if I had 3 wishes




Börja ida tänka på när en min kompis frågade mig att vad jag skulle önska mig, om jag skulle få 3 önskan.
Och jag funderade, rätt länge. Vad vill jag ha? Vad behöver jag? Men till slut kom jag på vad jag skullle önska mig.
Jag skulle önska att jag inte skulle behöva önska några önskan av dessa 3. Många skulle tycka att jag skulle vara galen, jag skulle ju kunna få pengar fast hur mycket, få VAD som hellst. Men ändå tar ingenting. Men vaför vill jag inte önska om jag vick vad som hellst?
Det skulle bara kännas så fel. Jag vill förtjäna  det jag får. Jag vill göra något bra för att få något bra. För dendär kännslan när man får något man förtjänat något mall vill ha, gör dehär saken mer värd.
Jag accepterar mitt liv som den är, så jag behöver heller inget extra, har redan så mycket jag vill ha (:

Så om du fick tre stycken önskam, vad skulle du önska dig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar