måndag 13 februari 2012

I'm on a seafood diet, when i see food, I eat it.

Börjar få fel i huvu me folk som klagar på att de är feta, fast de VERKLIGEN int är -.-
Och jag vet folk som jämt och ständigt klagar att de väger för mycket, att de måste banta, för de är så "feta" och på plats kan det vara någon som påriktigt är smått mulligare, men som alder klagar om de.
O det är så fel!! varför kan inte folk bara acceptera sin kropp som den är? allti måste man bara vara missnöjd o sont. Om man påriktigt har någon problem med sin tyngd, gör något åt saken, och om du försöker med 100% och det inte ändå händer någon förändring, så kan man ju inget åt saken? Du ha ju då iaf försökt.

Så snälla människor klaga inget om er "tjockhet" och er tyngd, om det stör er så snälla håll det för er själva.
För det kan finnas folk som tar illa upp av det.

Och nej, jag tycker inte att jag själv är fet eller något, jag tycker bara så synd om folk som påriktigt har svårigheter med sin tyngd och mullighet, som vet hur det PÅRIKTIG är, när det hamnar lyssna på sonthär.
Och jag har själv också tröttnat på att lyssna på samma gamla baijs -.-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar