måndag 25 februari 2013

I'd give it all away just to get you back.

Borde blogga aktivare, har senaste 4 dagarna tänkt blogga, men har inte orkat söka foton till inlägg. Men nu är jag här igen. Hela skidlove var jag sjuk. Men även om jag var sjuk så såg jag folk varje dag.
På måndagen skulle jag och åka slalom, men föräldrarna gick inte med på att ta mig med för jag var så sjuk, så jag var med J istället. Var med honom också på tisdagen.
Men till onsdagen hade jag andra planer, for på kvällen till Sandra och så på DiCaprio filmer, äta tortilla och dricka smoothie.
På torsdagen kom jag hem där ett tiden, och sedan var det tid och packa då vi skulle åka till Sverige med mamma, lillsyrran, gudmor, hennes dotter och dotterns kompis. Båtresan var helt okeij, njöt mest av att äta och att läsa bok, annars så hade jag inte riktigt ngt att göra.
På fredagen var vi då i Sverige där jag träffade Sandra, vi for och shoppa lite innan hon skulle på bio. Efter en tid så skulle vi då tillbaka till båten, mina fötter var ju helt slut när vi kom tillbaka till båten och kände mig helt död när vi kom till hytten, sen fortsatte ätandet och bokläsandet.
Var hem till finland på lördag morgon och for ganska genast till J.
Igår var jag då med Belzi. vi var först ut och gå och sedan kom hon hit och dricka kaffe, te och se på film.

Nu är man då tillbaks till skolan efter en tid som känns som en eviget, och det var e ganska typisk måndag för jag var död efter att jag kom hem.


1.2.



3.4.


1. Bild på Sandras fönster.
2. Jag innan jag skulle åka till båten.
3. Saker jag shoppat från sverige (från bilden fattas ett par örhängen)

  • Bok: Looking for Alaska
  • Bok: Söta pojkar är bara på lotsas
  • "Bok": Wreck this journal
  • Tröja
  • 3 nagellackar (brungrå, mörkröd och ljusgrön)
  • CD: Passeneger: All the little lights

4. Foreveralone jag på båten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar