söndag 17 februari 2013

The only failure is never to try.

En bild från Wanhat (gammeldansen ja va med i) - tyvärr är bilden väldigt pixlig.

Det har hän allt möjligt på sistone, denna veckan har varit rätt livlig, känns att det skulle ha gåt jätte fort samtidigt som det känns som en ävighet från måndagen.

Har haft en del wanhat-dansövningar, varit och åka slalom med Bella, Sassa och Julia. Där vi stötte på en lite surprise, vi hittade kattmat från bellas slalom-mono, var en rätt komisk situation.

Hade då första wanhat på torsdags kvällen o var helt sjukt stressad, men ändå gick dansen helt okeij, även om jag stressade hela tiden att klänningen inte skulle hållas uppe. Var helt sjukt trött efter dansen så att jag for nästan genast och sova då jag kom hem.
På fredag morgon var det då andra wanhat-dans (för en högstadieskola) som for nästan bättre då man inte stressade mer, när man visste exat hur saker och ting går till. Efter dansen så hade vi lunch i LiLu som var helt sjukt god. Åt så mycket att klänningen kändes sjukt spänd, men det visade sig att klänningen hölls ordentligt på då jag hade ätit mycket och svällit upp lite.
Efter lunchen for jag till Juho, vi beställde biljetter till A good day to die hard (filmen var helt okeij, men int någon super,  inte som tidigare die hard) , då vi bestämt oss att gå på bio med Juhos kompisar.

Efter att sluppit av med all stress som gällde Wanhat så blev jag förstoss sjuk, på morgonen så lå jag bara hemma och så på The Big Bang Theory och åt, efter ett tag for jag till Bella och såg på How I Met Your Mother, efter att jag kom hem så märkte jag att jag hade stegring. Men som tur så har jag nu sportlov så har man tid och vila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar