söndag 28 juli 2013

The world can't bring me down.


Heij! Har inte skrivit på ett tag då jag har haft fullt upp.
Denna vecka har jag umgots varje dag med någon och undvikit att vara ensam, tänker försöka nästa vecka lika. Orkar inte bli ensam för mig sjölv och tänka på allt.
Denna kommande vecka kommer att vara intressant. Har imoron körlektion klo 8 på morgonen ( andra gången jag kommer att köra) och har inte kört nu på kanske 2-3 veckor, så är lite nervös för jag kommer inte riktigt ihåg allt.

O nu är det bara 2,5 veckor tills skolan börjar! E helt super excited, har saknat alla awsome människor och kan inte vänta att få se dem igen, även om jag kommer och sakna dem som edan slutat på min klass. Men hoppas verkligen att de sista åre kommer och bli de bästa och att kommer att få nya fina minnen.

kom ihåg och fråga frågor på frågestunden!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar