söndag 4 augusti 2013

But if you never try, you'll never know.


Tjena! Hur e läget med er? Själv så mår ja bättre fö varje dag. Lite i taget.
Men fick lönen för några dagar sen så måste man ju ha shoppa liite. Så hitta söt kjol, skjorta och strumpbyxor.. Hade redan sett på dem ett tag innan jag köpte dem. O så hitta jag en bok i finska bokhandeln som jag bara måste köpa då jag såg den och när den var inte heller så dyr så.


Sen så har jag också ägnat min tid för kompisar på sistone. Försöker vara med folk så mycket som möjligt. Hålla mig sysselsatt och ha roligt, njuta av livet. Nya minnen, ny bekantsskap, många koppar te/kaffe/kaakao, mat, filmer, jobb, zumba och böcker. Allt man bara kan komma på.

Sicka ännu frågor på frågestunden, tänkte svara på frågorna kanske sen när skolan börjar (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar