torsdag 29 augusti 2013

No time for crappy thoughts.


Gomoron! På bilden ser, ser skjortan kanske ut som en pyjamas men detta är vad jag tänker ha på meij på skolfotograferinen! Bilen e ganska mörk så man int se att jag har en hög vinröd kjol på mig, men jaa detta är något nytt för mig, har inte haft kjol på skolfotografering förr. Inte så att jag skulle minnas i så fall.

Imoron sku de å va meningen o åka ti Sverige tillsammans med Jasu. Rätt spännande egentligen (men vet verkligen int vad jag skall packa med mig). Vi sa fösöka ännu om de sku finnas möjliget till jobb där. Annars tänker jag ta ett nytt försök efter julen antagligen. För jag vill verkligen få en plats för inlärning i arbete där. Skulle vara så tufft att bo och jobba utomlands ett tag.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar