tisdag 13 augusti 2013

Suggesting it's best that I slow down.

Så nuu när skolorna börjat och när jag äntligen har tid bara för mig själv så tänkte att jag skulle kunna svara på era frågor. Så en del är lite svårare att svara på och andra mindre svåra.


Vem är din bästa vän?
Hatar dessa slags frågor. Vem är min bästa vän. Man kan inte bara sätta vänner i ordning och säga vem som är bäst. Jag har människor jag spenderar mer tid med och sen se som man spenderar lite mindre tid med men de gör ingen mindre värd som en vän.
Men kanske mina fyra närmaste vänner är Jasu, Bella, Mandi och Sassa (:


Vad vill du bli som stor?
Ja vad vill man bli som stor? Hmm. Altså grafiker blir jag ju, eller rättare sagt bild artesan. Så kanske det skulle vara tufft att jobba på reklambyrå? Har ännu några praktik att fundera över att vad jag tror skulle passa mig :)

Favorit djur, varför?
Hund, för att dom är härlit sälskap och visa kärlek och är det bästa som finns då man är ensam eller ledsen.


Stil ikon? 
Dedär e faktist konstigaste frågan jag fått :D Har alder funderat vem min stilikon är, får mest inspiration från kompisar och tumblr.

Hur mycket pengar spenderar du på kläder i månaden? 
På senaste tiden har man nu fått shoppat lite mer, men spenderar kanske i medetal 5-10 euro i månaden för kläder.


Favorit sak om dig själv?
Kanske det att jag kan vara rätt naturlit med folk utan att feijka, typ bara vara mig själv. Har gått igenom en hel del bara för att vara mig själv, och det är en sak jag vill hålla starkt i ännu. Så de e en av mina favoritsaker om mig själv. Att jag kan vara mig själv.
Sämsta med dig själv?
Har svårigheter att få saker och ting gjort i tid och lämnar altid allt till sista minuten.



Hur många syskon har du? 
En 13 årig lillasyster. And that's it. Men Kasia är nog den härligaste lillasystern man kan ha :) Som mindre så önskade jag inte ens syskon, men är ändå väldigt tacksam och glad över att hon finns i mitt liv (:

Det värsta som har hänt dej? /det bästa?
Värsta var kanske skolmobbningen jag varit med om som yngre. Har kommit nog över det mesta, men ändå kan det ännu få mig ledsen så jag tänker bakåt i tiden. Men med samma så har jag utvecklats som person.
Bästa.. Hmm. att jag träffa alla dessa underbara vänner jag har, att jag har bra familj som hållits ihop och många små saker som sist o slutligen gör liven en stor vacker helhet (: 

Favorit sång just nu?
Guud de finns mycket jag gillar just nu men här e en låt jag lyssnat mer på senaste tiden:
Jack's Mannequin - Dark Blue





Favorit tv serie? /film?
Har två ultimata favoritserier och hade svårigheter att välja vilken dera series bid jag skulle laga, men de är då How I Met Your Mother och Game of Thrones. Två väldigt olika serier men båda sjukt bra på sitt sätt (:
Och favorit film. än en gång svår fråga men gilla faktits Fight Club för den yckades överraska mig. Älskar mind fuck i filmer.

Vad har du för planer efter inveon? 
Jaa'a tänkte nu att på våren så ska jag börja se på olika studieplatser, så många intressanta som möjlugt och med asamma söka arbetsplatser och se vad jag får och sen se vad jag vill. Att har flera aternativ sen att välja på.

Vad gör du helst på en fredag kväll?
Är med kompisar, ser på film är bara hemma och latar, egentligen gör jag typ vad som hellst på en freda, helt enkelt att göra det som man har lust med (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar