torsdag 8 augusti 2013

You're beautiful. You don't even know.


Jag tycker synd om folk som säger att de int har något vacker i sig. Jag kan förstå att de en så stor press på att hur man borde se ut och vad man skall tycka att är vackert. Men vi alla tycker ju olika om olika saker.
Jag kan till exempel stolt säga att jag kan vara faktist ganska fin och söt. Men jag menar int att ja skulle vara vacker 24/7, jag har mina dagar då jag ser hämsk ut och undrar hu jag kan vara så flottig av mig.
Men de e väl inget fel att säga högt med liten stolthet att man själv tycker mna är fin?
För alla har vi en egen bild om vad som är vackert. Alla maåste ju ha något vackert i sig, innen kan vara SÅ ful.
Me hoppas att alla skulle någon gång kunna skänna sig vacker. Om de sku bara vara för sig själv, om de e någon annan som får att känna en vacker. Men hoppas att man får känna det ens en gång, för de e en ganska fin lite stolt kännsla.

Men ni alla är vackra! På ett sätt eller annat. Vad än tidningarna säger att ni skall eller bode vara. You are your own kind of beautiful.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar