tisdag 27 maj 2014

Her hand was like holding a butterfly. Or a heartbeat. Like holding something complete, and completely alive.

Som det säkert redan sagt så har jag ingen skola kvar. Så jag har njutit av sommarvädret (nu änr den ännu var) och så har jag börjat jobba igen. Har sommarjobb på HBL, som är rätt trävligt.
Nu från och med imoron har jag två dagar ledigt. De e ju dimission i skolan på onsdag och så skall jag på en dimissionsfest. Och så förståss egen dimmisionsfest firas på torsdagen.
Fredagen har jag säkert inga planer (än jobb) och på lördagen blir det en hel del fler dimissionsfester och Kaisas avslutning.
Så här kommer jag att stoppa mig mätt med kakor för en längre tid. Namnam.

Låg här en dag i solen på gungmattan i Sibbo med en bok och härligt kall smoothie.
Läste Eleanor and Park till slut igår. En bok jag hjärtligt rekommenderar.
Skall säkert laga ett inlägg om boken.

Tillbaka på HBL och njuta av arbetslivet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar