torsdag 29 maj 2014

Jag vill inte glömma hur det kändes.

nullePRO


Jag har ett yrke! Är en färdit bildartesan!
Har inte fattat att skolan är slut. Ja vill inta fatta det. Lever i tanken om att ja kommer tillbaka till skolan efter sommaren och sitter i soffan med nullePRO och snackar skit som vi brukar.

BA11 har varit bästa klass jag någonsin haft, eller som jag troligen kommer att ha. Har alder haft en klass som har blivit så nära åt mig som denhär. Och har alder kännt mig så hemma nånstans med en stor grupp som med denna. De va drär jag blev på bra humör då jag hade en dålig dag, det var där man kunde rymma den "andra verkliheten" som fanns utanför skolan. Det var där man kunde vara sig själv och påriktit känna saker, och det var okeij att känna saker. Att vara irriterad, lessen eller glad. Det fanns alltid någpn där som lyssna.

Jag kommer att sakna hela klassen, klassandan. Men vi skall ännu träffas någon gång <3 :)
Jag önskar allt fint och bra till alla från min klass och hoppas att de har ett bra fortsättning på livet.

2 kommentarer: