söndag 20 maj 2012

Lära känna nya typer o kruisa me bilen.

Chaa!!
Har haft här ledigt i 4 dagar o gjort lite dittan o dattan :) Har int några bilder från låve men här e nu ng gamla sommarbilder från vår stuga.

Torsdag: Då gjord ja nu int så mycket, fundera hela dagen vad jag skulle göra, till slut så bestämde jag mej för att gå på bio med Mandi :) Så vi for o se på american pie :) Tyvärr missa finland-usa matchen, men de va väl int så farlit tror ja.

Fredag: Satt ensam hemma halva dagen, stäa mitt rum, lyssna musik på full volym och dansa omkring i huset :)
Juho kom till oss där tre tiden o grilla med mig. Vi grilla biff tillsammans till min familj. De blev nog underlig lyckat igen :) Efter att vi ätit så så så vi på en film (The Proposal) tillsammans med min mamma och  pappa :) o de va ju helt mysit :)

Lördag: Satt hemma ända tills Finland-Ryssland matchen börja, för jag skulle till Juho och se på den (: Efter det måste jag ändå gå genast hem för att Juho måste läsa till prov. Så jag såg att Bella hadd ringt mig och tänkte om vi skulle kunna göra. Vi träffades, henga lite i "kullo-city" och sen så fo vi o kruisa med Janne, Sara och  Casper. Körde lite här o där mellan Sibbo och Borgå. Sen var vi ti bolla, då bestämde vi oss flickor och ta av vinterpälsen, som  tur hade man myky kläder med sig så att man int sku börja frysa och bli (mer) sjuka.
Efter det så kruisa vi lite till och sökte Kevin med oss :) Sen innan halva natten så kom vi hem till oss med Bella och for ganska snabbt och sova :)


Söndag: (idag) inget extra :) vakna med Bella, åt morgonmål, så på Rio. Gick ut och gå i skogen för att det var så fint väder :) Resten av dagen vet jag inget om, har inte riktigt planerat något (:
Typ bara sitta hemma och göra inget, men de e o helt okeij. För man har gjort lite dittan o dattan nu domhär dagarna här :)

2 kommentarer: