tisdag 15 maj 2012

Njuter av skolan ismyg.

Har inte skrivit på ett tag... hr haft helt noll inspiration eller sen så har jag inte bara haft tid. Eller då jag har haft inspiration och tid så har jag bara inte fått texten och komma flödande sodär att de skulle bli någolunda bra skrivet.
Men ja... har gjort lite dittan och dattan nu på den senaste tiden. För det mesta har jag varit med juho, har ochsåträffat bella här på veckoslutet och sen så var jagtill östracentrum med mamma och köpte ett par converse, sen förstoss så har jag firat morsdag, sen har jag varit på pizza och hamburgare och börjat se på american pie tillsammans med juho. Ida skall vi se på 2:an :)

Nu e de ganska fullt upp me uppgifter i skolan, men har redan gjort största delen, har bara inte riktigt någon ordentlig inspiration... Fastän det är rätt lätta uppgifter.
Men ännu mindre har jag lust med sommarlov, jag vet att det låter konstigt. Visst de e skönt när man kan vara ute, träffa kompisar, njuta av vädre, livet osv. Men jag kommer och sakna människorna från min klass. De är som en annan familj för mig. Visserligen så skulle man kunna se folk på sommarn, men man träffar inte riktigt klasskamrater utanför skoltid. Och de e ju o liite synd. Men de ha int bara blivit av. 

Men tre veckor skola... sen e de sommarlov.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar