tisdag 1 maj 2012

I try to be chill, but you're so hot that I melted.


Jag har alder kunnat dehär med att fira vappen. Sodär på rätt sätt, me festande o sont. igår var jag först ute, gick till lilla bykyrkans gård, satt där o rita, njöt av solen lät tankarna rinna sina egna vägar medan jag lyssna på musik o sjöng tyst med i sången. Sen efter en stund så kom Juho till oss.
Då så vi en episod på Game of Thrones o satt och tala lite dittan o dattan. Det är alltid lika spännande att lära något nytt om en person man älskar. för egentligen så vill man ju veta allt om den.

Då ska ja på bio med Juho igen. Senast var vi ju på lördagen till Flamingo, men nu skall vi till Tennispalatsen och se på Battleship.
Det är rätt spännande för vi var för ett år sedan och se på film på samma ställe, samma datum och se på Scream4. Då var vi inte ännu tillsammans. Men de var ett ganska annorlunda gång. för vi tänkte inte slippa och se på filmen för  jag såg inte ut som en 15åring. Fast jag var 15 år då redan. Och förstoss hade jag inte någon ID med mig. Så vi hamna nästan ta en annan film. Jag fick min pappa och skicka en bild på min passinfo. Så vi for och köa pånytt. Men sen behöve de inga någon ID bevis alls. Så vi slapp in och se filmen tillslut.
Men månne jag inte slipper in idag flr att filmen är K12 :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar