måndag 30 april 2012



Har talat ibland en del med mina singla kompisar att "hu e de me pojksituationen då?"Så får jag till svar att de e lyckligt singla. Att man int behöver ha en pojkvän.
Jag som justt hade tyckt att alla singla klagar på att "jag vi ha en pojkvän/ de  e helt trist att vara singel" etc. Men tydligen inte, och jag e så glad att folk kan se de positiva sidorna med den saken. För visst att vara singel har sina fördomar.
  • Man kan flirtta med vem man vill.
  • Man behöver inte dela tiden med kompisar och pojkvännen.
  • Man är ganska fri och göra vad man vill.

Men visst finns det fördomar med att ha en kille

  • Man har någon att vara med, om man har kompisar som int hinner träffa en.
  • Man får en viss slags värme och glädje som ingen annan kan ge åte en.
  • Man känner att någon faktist älskar en.
Visst exemplen på försomarna med att avra i ett relation e ganska dåliga. Jag vet. Men man måste känna det för att man skall förstå vad jag menar. De e bara något man måste uppleva själv. Veta om man tycker om den känslan eller inte (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar