tisdag 3 april 2012

they all say i don't know what i'm doing.

Jag vill skriva på bloggen, men inspiration noll. Har några idér men e smått osäker. som typ ruminlägg, har t.o.m. fota o allt men orkar int sätta bilder på dator redigera osv.
Också kompisinlägg, men de e int så lätt, är rädd att jag glömmer någon, eler tt jag int glömmer någon, men att någon blir ledsen om den inte finns där, skulle göra typ av ALDRA närmaste kompisarna.. vet inte riktigt... de blir så klurig, skulle nog typ kunna göra av viktiga människor i mitt liv men nä.

Men ja jag kan ju tala om mitt veckoslut..
På fredagen.... var jag och färga håre. Hade planerat ljusare brunt... men neij det blev ju mörkare brunt ._. efter det for jag till juho där vi spela spel. typ kimble, som ja int ha spela på typ sen jag var 6 år :D ett jätte bra spel, o jag vann!! förstoss :P o sen har vi också spelat mycket carcassone på sistone :P
På lördagen så var jag hemma för de mesta... Va ut o gå med nella. Men annars så steda jag mitt rum.. lyssna musik fullt osv :)
Och på söndan var jag då och se på hungergames med bella :) skulle gå och se den med jossu men tyvärr kunde hon inte komma för hon var sjuk (så krya på deij vännen min(: ) och efter filmen så var jag hos juho och äta kaka för att han fylde år :) så grattis också till gullen min ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar