tisdag 10 april 2012

Get up and go out.

Förlåt om dethär får mig att låta som en gammal gumma som talar, men nuförtida unga barn... nej huhhu :O
Alltså jag talar om 10-14 åringar.
Nuförtiden kan man se lågstadie elever  med en wannabe läderrock, ansiktet full med spackel. Folk som just börjat högstadiet och man ser dem med en tubak i munnen och sår allvarlig ut... Så jag undrar vad det är med nuförtida barn. Visst själv är jag ett barn, men ändå.
 Nuförtiden tycks det vara en sådan hmsk grupptryck, att de är svårt atta vara sig själv. Jag har alltid gått lite emot strömmen.. Inte fallit för grupptrycket, alltid varit mig själv och är så stolt över det, tiöö exempel därför har jag hittat rätta skolan för mig, här jag trivs, och påriktigt kan vara mig själv och folk accepterar det (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar