tisdag 3 april 2012

like made of paper

Förlåt har inte bloggat på en tid.
Ida har jag en dag då jag skulle bara kunna ligga under ett täcke, läsa en bok med musiken fullt på.
Jag e int trött, jag har inte bara nån ork med något eller någon. Jag har bara tagit tillfället att sitta och läsa då jag fått möjligeten. Lyssnar på fullt musik och låtit andra bara vara runt omksring mej, typ ignonera att andra finns.
Får de hur det blir av att öva till Juhos svenska prov. Brukar plugga på orden tillsammans. Det brukar vara helt roligt... men båda e ganska... halvdöda(?) idag så får nu see.

Men idag kommer jag säkert ha korta nerver... e på osocialt humör. Kommer int o bli en kätt dag om någon jag inte gillar kommer och försöker ha en normal konversation med mej. Men hoppas att de går bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar