onsdag 5 juni 2013

And I can barely look at you.

Challenge:
Dag13: Fem sånger som som betyder mycket för deij.

Har inte egentliga sånger som betyder mycket för mig, de brukar bara gälla tidvis. På livsperiorder. Har annars också "musik perioder" att jag lyssnar på viss lags musik en viss period o sen kan den ändras om ett tag. Men de finns ett undantag. Annars är det bara låtar jag gillar mer eller mindre.


Ed Sheeran - Give me love
Är egentligen ända låten som betyder mycket för mig. Den bara funkar. Alltid. Var du på vilket humör som helst.


AC/DC - Let me put my love into you
En bra låt, från AC/DC bästa album, Back in Black.


Bruno Mars - When I was your man
En låt som man börjar tänka att man int ska ta relationer som ett självklarhet. För de e int. De kan försvinna lika fort som de börja. Ta aldrig en person som en självklarhet.


The Fray - How to save a life
Gilla låten på högstadie, men lyssna på meningen med sången först för en kort tid sedan. Väldigt meningsfullt när man orkar lyssna och tänka efter.


Veronica Maggio - Mitt hjärta blöder
Maggio har fina låtar, speciella tankar och fina ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar