fredag 22 juni 2012

It's the little moments that makes life big.

Nu är det midsommar som gäller! Första summaren som jag inte firar med min familj på vår sommarstuga. I år sall ja fira den tillsammans med Juhos familj, och det kommer att vara rätt spännande. För första gången så får jag se en "juhannuskokko", tror det kallas midsommarbrasa på svenska? Men ja... Jag kan fast berätta liite om mina senaatti dagarna. På onsdagen så var jag med Mandi och Bella. Först var vi his Mandi, och efter en stund kom vi hem till oss och göra en blåbär-rabarber-fyllkaka, som bleiseri faktist jätte lyckad! Och igår var jag hos Sassa på grillfest. Det var roligt att träffa gamla lågstadie och högstadie kompisar som man brukar träffa mer sällan. Men jaa... Hän sitter jag och lyssnar på radio x3m mean jag väntar att jag sall få information om att när vi börjar starta. Glad midsommar till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar