söndag 24 juni 2012

Use your smile to change the world. Don't let the world change your smile.

Midsommarn gick riktigt fiint (:
Resan till Juhos sommarstuga gick bra (: tyärr blev en av hans yngre syskon sjuk på fredagen men hon mådde bättre nästa dag (:

På fredagen gjorde vi inget speciellt, satt och chilla för det mesta, sedan grillade vi (eller det var jag som grillade maten, måste få säga det för jag är ismyg lite stolt över att jag är helt bra på att grilla). På kvällen bada vi bastu och simmade, tog roddboten och hoppade i vattnet.

På lördagen så var det ochså en helt rolig dag, paddlade för första gången, och vi paddla till ett jätte fiint sagoligt ställe, det var som att komma till ett litet magiskt ställe, (vi alltså paddla i ett "dike" där träden växte tätt på båda sidorna av diket och solen kom fint emellan grenarna ). Senare grillade vi igen, spelade kort, och sen så gick vi och värma bastun och senare så badede vi bastu och simma igen (:

Söndagen börja med att Juho väckte mig, vi åt morgonmål, packade, for till johos mormor, såela kort där, åt lunch och sen började vi åka hemmåt, på vägen hem så stannade vi och köpte hambiurgare med juho, och nu är jag hemma (:

Jag kan bara tcka juhos famil för en trävlig midsommar med dem :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar