tisdag 12 juni 2012

Jag är för tillfället framför TVn och bloggar. Dricker Coca-Cola och äter tortilla chips och dippar chipsen ibland i OldElPlaso såsen.
Jag är bra på att grilla. tycker jag själv i alla fall. 
Jag gillar inte arga eller sura människor, vet int riktigt hur jag skall hantera dem, jag kan erkänna att jag är smått rädd för dem så jag brukar oftast undvika dem.
Jag är dålig på att shoppaa. Att gå runt omkring i butikerna är de värsta. De e så tråkigt. Och det blir så hett, och man hittar sällan något man vill använda.



Jag gillar när folk tar kontakt med mig. För jag själv är så ursel på det. Att ta kontakt är ett av de svåraste. Tänker göra det men det blir aldrig av. Man borde kanske lära sig att göra det.
Jag fotograferar för att jag skall minnas goda stunder med kompisar, nära och kära.
Jag älskar mina kompisar. Min familj. Min pojkvän.
Jag vill ha ... jaaa'a. Jag vet int riktigt. Just nu vill jag att det skall bli mera soligt, så att det skulle vara skönare att tvätta fönstren utomhus. Och annars också.



Jag är beroende av kramar. Jag skulle inte bara klara utan dem.
Jag har på mig kulturkarneval T-skjorta och pyjamasbyxor.
Jag dricker helst coca-cola. Just nu iallafall. Det beror helt på situationen och humöret.
Jag hör ljudet av tangentbodet när jag skriver, TV.n där det kommer iCarly och en chipspåse som prasslar  allttid då och då.



Jag är rädd för att bli ensam och lämnad.
Jag är pinsamt dålig på sporter då man skall spela med någon som påriktigt är bra på det. Jag blir helt stel när jag skall börja spela för jag vill int visa hur dålig jag är själv på det.
Jag växte upp med tanken om att jag skulle kunna bli en konstnär. Men nää. Kanske int.
Jag vill resa, ha grillfest med kompisar, njuta av sommaren med folk som är viktiga för mig, träffa mina slick-kompisar att det skall bli grill-chill med klassen osv.



3 kommentarer:

  1. E de jag på andra bilden eller ser ja helt fel nu? :D

    SvaraRadera
  2. juu de e du :D de e från de gången vi va ti bolla :D

    SvaraRadera