torsdag 15 november 2012

Svar på frågor.

Hu länge har du vari ihop me din pojkvän?
Nå är inte mer lika noga men när man nu tjecka så blir det exakt 16månader  förra fredagen (:

Vad är det du första du gör på morgonen och det sista du gör på kvällen innan du försöker somna?
Det beror helt på dagen, men på vardagsmoronen så brukar jag sätta kaffemaskinen på, sätta vatten och kokas (för snabb-gröten) och efter det så går jag och klä på mig, på veckosluten så brukar ag bara ta tid för mig själv för att vakna. På kvällarna innan jag somnar så brukar ja se på film, vara på datorn eller läsa bok, beroende helt på hudan humör man är eller hur trött.

Gillar du mer knackorv eller köttbullar?
Beror helt på humören, och hurudana köttbullar eller knackorvar det är, men just nu skulle jag välja knackorv.





Pasta eller ris?
Pasta.

Sklle du ha någonting emot att resa världen runt på en ljusblå unicorn med mig?
Neij det skulle jag inte (:

Hur ser din favorit julgranspynt ut?
Hmm, har just nu ingen bild på den, men sjölv föredar jag typ nästan ändast bollar, de ser så mycket stedigare ut, men föredrar röda bollar med guld färade snöflingor på ^^



Gillar du mer starkt och fräsht tuggis eller sött o fuktigt?
Starkt och fräsht, blir bättre eftersmak i munnen. O de smakar inte lika mycket plast.

Vad är det finaste en pojke kan ha, sådär utseende/stilmässigt och personligetsmessigt?
Utseende messigt så tycker jag att glasögon ser rätt bra ut på en del killar, och annors också lite klädstilen och att man är hygienisk (:
I personligheten är nog pålitligheten och ärligheten en av det finaste (:




Om du var en hund, skulle du heldre äta hundben eller hundkex? Motivera!
Svårt, kanske hundben? för att har sett bilder på mig när jag var liten när jag åt vår huns hundben.

Vad brukar du ha på din pizza?
Allt går utom paprika, ananas och jalopeno. Så jag tar sådan pizza som passar till humören.
T.ex. Idag åt jag en pizza med skinka, räkor och svamp.

Har du märkt att typ alla frågor handlar om mat?
Inte innnan du sa ngt om saken.

Vem är den vackraste kändis du vet?
Brukar inte föja riktigt kändisvärlden, och kan inte riktigt säga vem som är vackrast men jag tycker att Emilia Clarke är nog riktigt vacker, fick fundera en lång stund innan jag komm på att har tittat på en serie Game of Thrones där hon är med och hon är ju sjukt vacker i den serien (och annars också).


Om du fick välja mellan att äga solen och månen, vilken skulle du ta och varför?
Månen, för att den verkar mer mysterisk, och är annars också natt människa, gillar kvällar då månen lyser starkt (:

Räcks du slicka din tå?
Joo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar