onsdag 14 november 2012

You gotta keep smiling trough the thunder and lightning.

Sitter uttråkad i skolan efter en långtråkig skoldag och väntar på att gulles skola skall ta slut. Min skoldag sluta redan för en kvart sedan. Sitter ensam i klassen och lyssnar på Scouting for girls.

Under senaste veckan har det inte hänt något mycket extra. På söndagen så var jag på Elma-messan med Juhos familj. Och har nu varit varje dag av denhär veckan tillsammans med Juho.
Är sjukt trött just nu. Sklle kunna bara lägga mig ner i e säng och se på någon tv-program eller något liknande.

De 23 så gäller hjålpledarutbildningens andra del för mig och Sandra, mest konstit är det att alla där är nu ett år yngre än vad vi två är för vi orkade inte gå utbildningen förra året.

På senaste tiden har jag varit helt super nervös och excited om tanken att snart är det dags för praktik på karfoto och gammeldans övningar i Lilu. Skall få dem och funka tillsammans, men jag kan nästan låva att jag kommer att vara sjukt trött allti efter arbetet. Så får se hur det blir med bloggandet, som ni säkert märkt så har jag inte skrivit så mycket på senaste tiden.
Har tänkt på det men det har alder bara blivit av sedan sist och slutligen.

Men nu börjar det så småning om bli dags och packa sakerna för att gå till buss-stationen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar