onsdag 28 november 2012

Sonrisa.


Heijssan! Har haft en rätt spännande början på veckan. Igår så firade Mandi, Bella och jag lilla-jul. Så vi bakade pepparkaka, jultortor och drack glögg och så på en film. Visst var det trävligt att träffa dem  igen för det var en tid sen man såg dem senast.
Idag var det då första dagen av praktik. Så jag for riktigt tidigt till Borgå tillsammans med Juho, sökte kaffe och for och chilla till LiLu (hans skola), innan mitt arbete började. Där lärde jag mig en hel del nya saker på en dag, och det var ju rätt tufft. Tror jag kommer och gilla den platsen. Efter att arbetet slutat klockan fem (kommer att jobba ganska sent där, slutar alltid fem/sex tiden) så for jag till J. Vi gjorde inte så mycket, åt och såg Survivor Series en liten snutt.
Nu så har jag inga extra planer till imorgon, skall säkert sitta hemma och chilla.
På fredagen e det då första gammeldans-övningar, och är rätt nervös för det, får se hur det kommer och bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar