måndag 3 december 2012

I'm dreaming of white Christmas, just like the ones when I just the to know.

Va e de fö fel me bloggern när den klagar att alla mina bilder är för stora? Tappa nerverna idag då jag skulle laga bilder men fick inte lagat dem nästan på ngt sätt, moste sätta dem på twittwr, dra bilderba från twitter och sedan så slutade bloggern att klaga att de är för stora? när de inte ens är så stora (bilderna alltså).


Men om mitt veckoslut. På lördagen fick J igen en av sina kungliga idér och kom p på att vi skall gå ute i de kalla, laga en brasa och grilla korv och dricka glögg. först var jag väldigt tveksam men visst var det mysigt att sitta i hans famn framför brasan.


På söndagen så var jag till Jumbo med J och äta i chico's och efter det och köpa julklappar. Fick största delen köpt, som tur. Efter det så for vi hem till J.


Idag har det då varit igen en ny spännande arbetsdag och har lärt mig enhel del nytt. Efter arbete så var jag till butiken och köpte mera julpresentter. Kom hem och åt och såg på film. Efter filmen fick jag såååå lust att börja packa julklappar ochlyssna på julmusik, och kunde inte hålla mig så paketera 3st.
Imå gäller då andra gammeldansövningarna, hoppas jag kommer att klara av att vakna i tid.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar