måndag 24 december 2012

God Jul!

Så morgonen börja mysit med kaffe som jag fått till julklapp av Gullen min (:
Så for man då ut och skotta snö för de hadd snöa ungefär 5cm snö under moron-natten.
Då ja kom in, så såg vi när de hade jul-freds-förklarning.  och efter det såå sg vi på James Bond.





Så var det dags för jul-lunch, bastubadning o sont och efter 18 så vad de dags och öpnna julklapparna.


Som vanligt så vet ju folk att jag tycker om att äta, och brukar då varje år få fullt med choklad av någon konstig orsak. Men i år fick jag då också kaffe och någon konstig (på ett bra sätt) godis från israel.


O de e ju fint ti få ngt man önskat sig till julklapp, som nagellack, objektive, böcker, hårband och sesonger på någon serie man gillar!
Men sen är det också fint att märka då folk kan tänka istället för en och köpa det till en, för jag dricker rätt mycket te o brukar sätta honung i, så ja fick en "honungs-snurr", så tack för den! Och så fick jag en extent minne till min dator, som jag funderat mycket på då jag har fullt med arbeten på datorn, men har alder sagt om saken till någon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar