söndag 30 december 2012

Challenge.


Jasus blogg challenge.

1. Varenda en som blivit utmanad måste skriva 11 saker om dem själva

2. Man måste ochså svara utmanarens frågor
3. Utmanade måste hitta på 11 frågor till den som den utmanar
4. Utmanade måste sedan välja 11 bloggare som har mindre än 200 följare och tagga dem i inlägget
5. Sedan måste du berätta till dem du utmanat
6. Man får inte utmana tillbaka



11 saker om mig själv:
1. Jag är 17 år.
2. Jag studerar för att bli en grafisk designer.
3. På fritiden brukar jag vara med min pojkvän eller med mina vänner, läsa böcker, se på serier och rita.
4. Jag hatar att shoppa.
5. Mitt riktiga hårfär är typ nå mörkblond, men färga hår riktit mörkt brunt när jag var på åk.8 men nu ha ja fasta för röd färg.
6. Till mina favoritserier hösr How I Met Your MotherGame of Thrones och Big Bang Theory.
7. Jag dricker mycket te och kaffe.
8. Känner mig naken då jag inte har halsband runt halsen.
9. Är inte "beroende" av att sminka, ibland t.o.m. så glömmer jag att göra det.
10. Jag har varit nära undervikt, det hjälpte inte att jag åt, jag måste träna får att hållas upp i vikt.
11. Jag har väldigt varierande musiksmak.



1. Bästa plats du besökt? 
Kan inte bestämma mig.
2. Kan inte leva utan? 
Mat.
3. Om du skulle kunna flytta varsomhelst, var skulle det vara? 
Jag vet int riktigt, någonstans på lande säkert, de e där jag känner mig hemma.
4. Favorit film/serie? 
Berätta redan serierna så favoritfilm... Gillar filmeran som är gjorda av Nicholas Sparks.
5. Om du bara skulle få lyssna på en låt resten av ditt liv, vilken skulle det vara? 
Give me love av Ed Sheeran
6. Favorit person?
Kan inte bestämma mig.
7. Bästa minnet av året 2012?
Helheten, för at få vara med så underbara människor.
8. Var ser du dig om 10år?
Som en 27 årig... Bor i ett eget hem med den jag älskar.
9. Beskriv dig själv med 3 ord? 
Annorlunda, spontan, fånig.
10. Skulle du hellre bli en skådespelare eller sångare? 
Neij
11. Bästa drycken?
Mjölk,  åtminstnde då det äär lunch i skolan, brukar vara så förbannat törstig då.¨




Mina 11 frågor:
1. Dina förväntningar inför året 2013
2. Tre saker jag gillar/ är stolt över i mig själv
3. Om du var en sagofigur, vem skulle du vara? Motivera.
4. Mest trista film jag sett helt.
5. Beskriv din drömprins.
6. Bästa minnet frn högstadiet.
7. En kändis du blir irriterad på. Varför?
8. Favoritbok?
9. En låt som skulle beskriva ditt år 2012.
10. Har du några favoritserier? Om du har så vilka?
11. Din telefonbakgrund.

Jag utmanar MandiSassaJennaLinda och dig som läser detta inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar