onsdag 12 december 2012

And all I want is the taste that your lips allow.

Heij!
Har än en gång inte skrivit på ett tag. Har ägnat mitt liv för allt möjligt annat här på senaste tiden, så de kommer inte att komma heller några spännande bilder på blogen i inlägget heller.

Men jag kan börja med att berätta om förra veckans onsdag: till onsdagen hade jag först inga planer, men träffade Bella på morgonen i bussen och vi bestämde oss för att ha en tjej-kväll med Sassa och Mandi.
Så efter att min arbetsdag slutat klockan 18 så for jag hem en sväng, och sedan till Sassa. Där så satt vi o tala, "såg på en serie" (jag såv mer än såg på serien för jag var så förbannat trött efter arbetsdagen). 

På tordagen så var det då självständihetsdag i Finland, så de var en ledigdag. Så jag vaknade hos Sassa till att hundarna had en vandring i rummet. Då alla vaknat och jag och Bella ätit morgonmål så for vi ut och fotografera. Tyvärr hamnade Mandi fara hem tidigare, men tillsammans med Bella så blev vi fotade av Sassa. Efteråt så såg vi på The Muppets, åt tortilla och gjorde an kladdkaka. Till slut så var det dags att gå hem.


Har lyssnat mycket på  denna låt från The Muppets.



På fredagen så borde jag då också ha varit ledig, men for ändå till praktiksplatsen på arbet då dehövde hjälp där (för det är jul rysis). Så jag var på arbet 9-17, och efteråt så kom Juho till oss.

På veckoslutet så var jag då det mesta med Juho, och så ägde jag en hel tid till att rita, som var rätt skönt då man inte ritat på ett tag. 

Nu under dehär senaste tre dagarna av denhär veckan så har jag då mest varit på jobb, gammeldans lektioner (och man har faktitst lärt mig något, och det kan vara sjukt roligt ibalnd, även om man svettas som en gris) och hobbit boken. Måste få läst hobbit innan jag går och se den på bio på fredagen.

Bild by Sassa

Har typ 70 sidor kvar att läsa. Spänningen stiger.



2 kommentarer: