måndag 17 december 2012

I hold your body in my hands and I'll be as gentle as I can.

Ännu denhär veckan kvar och sen börjar jullovet, konstigt.
Varit så mycket på arbet att kan inte riktigt tänka mig hur det är att vara ledig en längre tid.
Men vad kommer hända dehär veckan?
Ida var jag hos mandi, tisda - lite öppet att hu de blir, onsda - laga peppearkaks-hus-delar, torsda -  laga pepparkakshuset, freda  - julfest och the hobbit (för måste få allas tider och passa så man kan gå på bio), sen e de jullov och vet inte vad jag skall göra. 


Ed Sheeran - Small Bump
Kär i denna låt 


En bild på mig när jag var hos J.


Äntligen fatta jag hur man kan laga glittriga "bling-bling" naglar.

På lördagen hittade jag världens konstigaste leverfleck breve mitt vänstra öga , har inte sett den förut.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar