torsdag 27 december 2012

Another tear. Another cry. Another place for us to die. It's not complicated.

Har hänt bara lite smått sen julen.
Så tisdagen var jag hos Juho, spela spel o träffa hans kusiner än en gång o jaa, efter en tid så skulle jag då hem.
Igår var jag då och träffa släktingar som man inte sett på länge, som man träffar typ vart tredje år. Så först så var vi o träffa Jarmo, Jari, Kaisa (mina småkusiner) och Atte, plus pappas kusin. Där drack vi då kaffe, åt bulla och tala lite dittan och dattan innan vi skulle fortsätta vår väg till Marjo (min smpkusin), Juan-Luis och en annan pappas kusin, där vi fick se en söt liten flick baby. 




Idag var jag då och shoppa med Juhos familj. Köpte en klänning från H&M och fler par unttisar, och där for då mitt 40 euros presentkort till H&M, behöver ändå inte stressa att int få kortet använt.
Sen så tänkte jag att nog måst man ju pröva ett par stora örhängen i sitt liv,  så köpte ett par STORA guld-färgade fjäder/löv örhängen, rätt bekväma är dom men får se hur det blir när man skall använda dem en hel dag.




Första bilden: Pröva nagellacket jag fått från min lillasyster, och då jag också fick genomskinlit nagelack så kunde jag äntligen använda mina nagel-klistermärken. Skulle alder ha trott att jag skulle gilla pink nagellack men de e ju rätt tufft ändå.
Andra bilden: Där håller jag i famnen min småkusins baby Lilja. De va första gången jag höll en baby ordentligt i famnen, o guuud va babysar e små.
Tredje bilden: Klänningen jag köpte från H&M för 20euro.
Fjärde bilden: Öthängen jag köpt.

1 kommentar:

  1. Fin klänning!:) du har blivi utmanad! ;D
    http://jasmineww.blogspot.fi/2012/12/challenge-accepted.html

    SvaraRadera