torsdag 22 november 2012

Take the time to enjoy the simple things in life.


Tjeenaa!!
Det var skönt att vakna piggare och utan huvudverk idag. Men även om dagen börja bra så var det en rätt tråkig skoldag, mest spännande var kanske det när jag och Jasu var och söka kaka och kaffe då man fira att sokos hade blivit klar och öppnats. Efter skolan for jag en hastig sväng hemma innan jag och mamma for och shoppa till Itis.
Så jag fick de perfecta vinröda byxorna, strumppor, lite underkläder och en detalj till gammledans-klädseln (Tack mamma<3).
Då jag kom hem så såg jag en episod How I Met Your Mother medan jag åt grekiska salladen vi köpt.
Nu efter att jag har trenat och packa alla saler jag behövet till NHG-lägret skall jag se på Cars2 innan jag går och lägger mig.

Gonatt!

2 kommentarer:

  1. FIIINA BYXOR! O STRUMPOR ;) o uu gammeldans juttu? :):):):)

    SvaraRadera
  2. Tackk :3
    Nå en sondä "duk" som e guld-färgad som ja ska sen ha me klänningen(:

    SvaraRadera