torsdag 2 augusti 2012

Det kanske tar emot, men vi hör ihop, o inget kan ändra på det.


Veronica Maggio - Inget Kan Ändra På Det


Har suttit hela dagen hemma o druckit te och finnrex, snyti näsan och hosta lungorna av mig. Äntligen när snuvan lättade så blev halsen sjuk. Har ritat Doctor Who, lekt lite me bamboon och funderat om man skulle kunna se några människor. Till slut kom Madde o Belzi och hälsa på då de varit ut och gå. 


Augus & Julia Stone - You're The One I Want

Saknar smått min gulle, fastän jag såg honom senast igår, men när jag skulle ha just nu sådan lust att krama honom och sitta i hans famn, och låta pussa honom mig på pannan, men tyvärr är han också sjuk så han har legat hemma hela dagen. Jag hoppas att jag kunde träffa honom imorgån, får se hur det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar