måndag 6 augusti 2012

Jag tar allting på lek, det är en hemlighet.


Igår va det då J systers konffis, o jag som var bjuden hamna (de e alltså inget negativt) träffa hela hans släkt. Riktigt trevligt folk (och äntligen fick man också en gemensam bild på oss två.).
Kommer och sakna J, han skall till sommarstugan ida med sin familj, så vi kommer inte o synas på ett par dagar. Är van att se honom nästan varenda dag, om int jag/han råkar ha något annat, men vi syns ändå nästan varje dag.


Efteråt kom Johanna och Nella på besök och blev övernatten, de va trävlit o se dom två när man int träffats på länge (båda är mina barndomskompisar från Kullo). Man ser dem så sellan nuförtiden, beror däkert på det att alla har alltid något annat när en av oss försöker få oss o träffas. 

Nu är jag gätte trött, känner mig smått svag. Tänker ta lite lugnare idag, även om Bella och Mandi kommer ida hit på besök, får se om dom skulle bli övernatten också. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar