torsdag 9 augusti 2012

Your arms around me feels like home. I'm homesick.


Just nu väntar jag på att gulle skall komma hem från deras sommarstuga,hinnes se honom i ett par timmar innan han skall på treningar idag. Har inte sett honom i ca.3 dagar, visst är det en kort tid, men ändå saknar jag honom. Har ändå haft annat att göra, har varit alla dagarna med kompisar eller familjen.
 Men imorgon hinner vi nog träffas ordentligt, då vi skall o shoppa för skolstarten till Itis.
O de blir ida faktist 13 månader som vi varit tillsammans.
 Äntligen börjar skolan, har sakna alla tokiga och roliga vänner från min klass. visserligen så hamnar jag gå till skolan redan 8.40 när resten av klassen börjar 13.00, men det var mitt eget val att vara tutor. Men sist o slutligen så stör de int så mycket, kanske lättare att börja vakna på morgonen om man genast börjar tidigt varje dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar