torsdag 31 januari 2013

And it's the stars that shine fore you.

Heij!
har haft det ganska fullt upp än en gång. Sista veckan på praktik och det har gått helt sjukt fort. Imå e de då sista dagen, konstigt att börja skolan igen, men rätt skönt ändå.
Men jaa va har det här under veckan?
På måndagen var jag och äta lunch med Juho till Seireeni och efter arbetet så for jag till gymmet, men annars gjorde jag inget extra den dagen. På tisdagen var jag med Juho, vi gjorde inge extra, vi bara var och chilla.
Igår va de då gymme igen och efteråt så for jag till UV med Sandra och lyssnade på när en kriminal komissarie berättade om voldens olika ansikten, var rätt intressant att lyssna.
Idag så var hjag då till gymmet med Sandra och Bella, och så var vi och äta till subway, och sen for vi lite handla.
Fortsättningen av veckan är fullt, förutom söndagen som jag inte har några planer till ännu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar