söndag 6 januari 2013

Känner mig som om jag var 13 och kär.



Heissan!!
Har inte hänt så mycket på senaste tiden, var igår till gulle och så på How I Met Your Mother och 007 Quantum of Solace, spela spel och sont.
Idag så bestämde jag mig då att gå och se den nyaste Bond (som varit på bio kanske i 4 månader redan). Fick sms:a lite och ringa några samtal innan jag hitta någon som kunde komma med mig på bio, för en del hade sett den redan, skulle och se den med någon annan eller så var de inte över huvudtaget intresserade av filmen.
Men till sist så fatta jag och kontakta Johanna som kom gärna med mig på bio och se på 007 Skyfall.
Innan bion så var vi då och på kaffe i Coffee House och drack chiklad cappuccino (drack de för första gången oc det var helt sjukt gott!). Sedan vad det dags att gå till bion, konstigt nog så var salen full fastän filmen varit så länge på bio (about 60 platser i salen). Men filmen var helt sjukt bra!! Så om ni tänkt gå och se den men ändå inte, gått så gå och se nu när den ännu finns på bio, den va sjukt bra.
Efter filmen så for vi till Hesburger och äta då butikerna int var upp idag.
Nu sitter jag hemma och lyssnar på Maggio och undrar hur jag kommer att klara av att stiga upp ur sängen imorgon då skolan/arbetet börjar igen.

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar