lördag 12 januari 2013

I don't know what to be without you around.

Moij! Det var varit helt superlivlig vecka för mig, kommer och fortsätta lika. Men nästa vecka kommer det säkert inte o hända så mycket. Men jaa.. här om min vecka:
Måndag: På måndagen var jag då med Juho, och eftersom han hade träningar på kvällen så tänkte jag gå på snabb-visit hos Mandi då jag inte sett henne på ett tag, och visst var det trävligt att träffas då, vi borde synas oftare.
Tisdag: Tisdagen var nog ända dagen på denhär vackan som jag inte hade något extra, och då jag inte kom på något extra att göra, så bestämde jag mig för att ägna min dag för Doctor Who.
Onsdag: Onsdagen var rätt trävlig, hade gammledans-lektion, jobbade ända till klockan 18, for efteråt till UV tillsammans med Sandra då man inte träffat henne på ett tag. Och då var det dagen då jag harde varit jämt 1½ år tillsammans med Juho 
Torsdag: Efter arbetet så for jag till Itits tillsammans med Mamma och lillesystern min, köpte långa sillkeshanskor och skor till gammeldansen, skulle också ta tragusen men kom i andra tankar sedan, för vill jag egentligen ha den?
Fredag: Igår så vad jag då me Juho, det var en tid sen vi hade haft tid me varandra, hade änast träffats på måndagen hastigt innan hans träningar och på gammeldans-lektionerna, så nu hade vi tid me varandra äntligen.
Lördag: Dagen planer är väl att jag skall nu först till Juho och hjälpa med hans svenska-läxa, och efter det så skall jag där ungefär 17 tiden på ett familj-bekants barnkalas, har inte träffat dem på ett tag så man måste ju träffa dem allttid nu och då.
Söndag: Imorgon så skall jag då ut och fotografera med Sandra, efter att fotat så skall vi på högnässa inför ett uppdrag fi fått efter NHG lägret så att vi kan bli färdiga hjälplädar 2:or.


TARDIS - Doctor Who tema, ritade på tisdagen.

Skor till gammeldansen.

Fick ett souverin från London.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar