fredag 4 januari 2013

Give it a try, and we'll be alrigt.

Hittade denn härliga tröjan från Vero MOda på REA för 13.45 euro

Hejssan!!
Har int hänt så mycket på de senaste dagarna, fö det mesta har jag varit med gullen min eller ritat (har haft någon slags inspirations-spurt på gång). Så hade planerat med Bella att vi skall göra något spännande idag, men vi kom inte på något extremt så vi for och shoppa till Borgå, även om de bev mer att se lite i butiker, och största delen av pengarna for till något ätbart.
Men änså konstigt nog så hitta jag en tröja från vero moda på rea, hade bara sjukt svårt att bestämma om jag skulle köpa den olivgröna eller den vinröda tröjan. Försökte också hitta en parfym, för har bestämtt bli lite mer flicki än en gång, så har ni några tips på någon parfym? tycker inte om så starka dofter, mer en neutral doft är mer jag.
Efter allt shoppande for vi till Bella och såg en film (Old dogs). Efter det började det bli dags att gå hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar