lördag 17 september 2011

About me




Jag är en 15 ( snart 16) årig tjej från Finland.
Tänkte att jag skulle kunna börja blogga för har fått en sådan uppfattning att det är rätt kul och har också kompisar som bloggar och som har sagt att det är riktigt naijs o att jag också borde börja blogga (:
På fritiden så brukar jag jonglera, läsa böcker, rita, vara med kompisar osv. Har också en hund som heter Ralf (:  eller egentligen är hunden mammas men ändå (:
Jag går en yrkesskola som är inriktag för grafisk planering (foto, bild, illustrering o sont).
Hoppas att dehär bloggande kommer bli till något, för det är ändå något helt nytt till meij så får se hu de kommer och bli (:

1 kommentar:

  1. Taack :D du ha skaffa bloooggg! :D yippie:)
    Men de går int att kommentta om man int har google tili :S
    h.Sandra

    SvaraRadera