fredag 23 september 2011

Everyone has a photographic memory… some just don’t have film.

Yayy! Äntligen fredag! Denhär skolveckan har gått väldigt fort :D:D Just var det ju måndag.
Nja men ändå om min dag:
Idag så missa ja bussen, jag hann se hur bussen körd förbi min busshållplats. Så jag blev och vänta på nästa buss, nå , jag fick vänta ca. 30 minuter  innan nästa buss kom. Sen så märkte jag att de var en buss som far den längre vägen, så jag blev 45 minuter försenad från lektionen. Men som tur så var det sen ändå inte så allvarligt problem.
Senare på skoldagen så började vi tjejer (+ Simon (en nagel)) måla naglarna på varandra (jag som nästan aldrig brukar lacka mina naglar). Så nu är alla mina tio fingernaglar olika färger.
På lektionerna så var det mycket fnitter. Och vi som är så väldigt vuxna i vår skola, så vi började leka me lim och kladda våra händer i en stor bytta med lim. Moget :D
Efter skolan så blev jag och fotade i borgå, medan jag väntade att Juho skulle slippa från skolan (:
Och nu väntar jag att klockan skall bli så mycket at man kan ta cyckeln till Juho och hjälpa honom med sin svenskaläxa :D


var smått uttråkad på busshållplatsen så bestämd för att fota lite (:


d44h jsut lackade naglar (ändast vänstra handens fingrar)


jasu (:


drama queen? :D


när jag var ut och fota i borgå (:

Borgå foto

1 kommentar: