måndag 19 september 2011

The only way to have a friend is to be one.

Ida efeter skolan va jag o äta sushi med mina kompisar Miku (Marika), Minna, Bella (Isabella), Emmi (Emilia) och Simon. (Simon var den änsa om INTE åt något)
Jag har no förr äti sushi men då har jag köpt dem från stockman, har aldrig vari på en egentlig sushi bar.
Först så bestälde vi en "sushi taldrik" med 16 stycken sushin. Sedan bestälde vi olika milkshake, glass-kaffe och kaffe med grädde. Vi skratta o skoija högjutt och folk titta lite snett på oss.
och just innan vi skulle gå så hade vi lite strul med betalningen (alltså vad som skulle betalas med kort och vad som skulle betalas med cash). men till sist fick vi det rätt betalt (:
Efter allt det så for alla hem (:





Miku ^^

 Minna ^_^
 Bella ((:

Emmi :D
 Jag :P
 Hår fäntar vi ännu på sushi
 Emmis kaffe :D
Hon laga LIIITE socker i kaffe.
jag tycker att hennes kaffe smaka bara till socker, men huvudsaken att Emmi gilla sitt laffe :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar