måndag 19 september 2011

It scares me to think that one day I'm not going to be in school anymore.

Tjena!
Idag var jag då till skolan. Först hade fi två timmar matte, vanligtvis brukar vi inte ha matte på måndagar men tack vare vår Åbo-resa med skolan så hade matten byti plays till måndagen.
Sen skulle vi ha fyra timmar fotoshop, men läraren var tydligen sjuk o de fanns ingen annan ledig lärare som skulle ha kunna vikariera den lektionen, så vi fick göra andra skoluppgifter istället. Till sist orkade jag inte längre jobba me datorn, så jag gick jag lite runt i skolan o hitta till sist Marika, Panjai, Bella och Ira i ett klssrum o blev o tala med dem tills skolan tog slut.



 

tack vare varm choklad orka jag hela dubbel lektion matte
orka göra t.o.m. 16 stycken uppgifter

Ira i "lugna luckan"


 En kopp te på "photoshop-lektionen"
 jag (:
Marika and her sadfaace ):

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar