tisdag 25 oktober 2011

In the end they'll judge me anyway, so wathever.

Sitter i skolan och lysnnar på msuik medan man väntar att man skall få en kabel så att man kan ladda bilderna från kamer för vårt foto uppgift, man får tydligen vänta ännu ett tag, skulle blogga igår men klcokan blev så mycket att jag inte hann....
Ida har min dag varit ganska oträvlig, man börjar bli sur på allt.
Har tröttnat på att folk alltti är på dåligt humör, de tar på krafterna att trösta dem faktist. O när man själv fösökt vara positiv o sont, man orkar helt enkelt inte vara positiv hela tiden.
så idag har jag då vari på extremt dåligt humör. Men när jag var eb stund ensam och fotade där ute så blev jag på bättre humör (:
Ida skall jag då o på massage igen och sen skall jag gå på loppis med belzi (: hoppas man hittar något roligt där, fast har inte egentligen sp mycket pengar heller.... (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar