onsdag 19 oktober 2011

Tjohheii!



Har inte hunnit blogga... tyvärr, har varit med kompisar och sont här har hunnit hända lite dittan och dattan
(:

Måndag: På mondagen så gick skoldagen jätte snabbt. Efter skolan så for jag till Bella (o Filippa). De var ganska najjs :D vi åt pai och dack kaffe :D (vi skulle fha födiskaffe hos bella med mandi men mandi blev tyverr sjuk.) sen så fick bella en födelsedagspresant av mig och jag fick en present av bella :)
i titta på disney filmen The lion king. O vi märkte hur mycket livet har ändrats sen an var liten (:
För när man påriktigt tänker  efter så är VHS filmer mycket mysigare än DVD filmer (:
Efter att jag kom hem kom juho till oss för en stund (:

Tisdag: På tisdagen så fylde jag år!! Fick flera presentter (visar senare i ett annat blogg inlägg). Skoldagen gick jätte trögt, men det gjorde egentligen inget det var nd en ganska chill day anyway (:
Efter skolan gick jag på massage. Efter det så hade Juho planera en surprise åt mig!
Först så var vi och se på Jhonny Englesh 2 på bio, sen var vi ti himshuli (en nepalsk "restaurang"?) Och sen så var vi och köpa en mud cake (:
I bussen fick jag veta att det inte ännu heller var allt! Jag fick ännu en panda-björn-mjukisdjur <3Det var då största delen av denna vecka (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar