torsdag 6 oktober 2011

Wishing to be friends is quick work, but friendship is a slow ripening fruit.

Tjohei!
Skulle blogga igår. Men tyvärr så han jag inte. Så  i dehär inlägget så skriver jag då också om gårdagen (:

Onsdag: På onsdagen var det  en en aning tråkig dag. Hände inte så mycket. Eller visst hade ett lite oväntat Illustrator prov som många inte hann göra till slut och sen var folk på dåligt humör efter det.
Och sen hade vi igenomgång av våra uppgifter och fick tillbaks våra typografi prov och jag fick faktist en TREA i provet ^^
Efter skolan skulle jag träffa Maryelle för vi inte träffat ordentligt efter det att jag slutat grundkolan i våras. Så var vi o fika (: det var riktigt skönt att se en kompis när man inte träffat på ävigeter (:

Vid sju tgiden kom juho till oss för ett par timmar och vi spelade mario cart, åt bulle och så på simpsons.
Maryelle (:

Borgå igår innan jag skulle gå hem (:

På vägen hem från bussen (:

Torsdag: Nu på torsdagen så var det en ganskachill dag på skolan. Inge extra egentligen inlämning av alla arbeten för periorden byter nu på fredagen. Men roligast i skolan var väl det när vi flickor spelade med mobiltelefonen och typ tala med spelen och med varandra på samma gång :D Lite aggresivt spelande nog :D Och sen fick vi också tillbaks våra matte-prov och jag fick 2+ (: är riktigt nöjd med resultatet. Trodde att jag skulle få typ nån ett, möjligen tvåa (:
Efter skolan så blev jag och väntta att Jossu skulle komma till stan :) Medan jag väntade så träffade jag MAndi och BElla, mina två förra klasskompisar från grunskolan (: Så vi for på fiket och drak varm choklad och kaffe och sen åt alla något, och då först märkte man hur livet har ändrats sen grunskolan.
Till slut kom Jossu till stan och då fora då jag och Jossu och äta på subway (:
Sedan separerades jag och Jossu efter att vi ätit och snackat på subway och bestämde oss för att träffas nån annan gång då vi båda her mera tid. Hittade Mandi och Bella än en gång, var en stund med dem i stan och sen for jag till en syund hem och sen for jag och träffa juho (:
Och nu är jag hemma igen (:



Adiicted in Death Warm spelet

dessa gullegrisar hittade jag på stan

jossu på subway (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar